U Budvi je u periodu 28-29. novembra 2023. godine realizovana druga studijska posjeta u okviru zajedničkog projekta Evropskog komiteta sindikata obrazovanja (ETUCE) i Evropske federacije poslodavaca u obrazovanju (EFEE) na temu ,,Evropski socijalni partneri u obrazovanju promovišu efikasne modele upravljanja kvalitetom i inovacijama u obrazovnom sektoru u eri nakon Covida-19“. Tom prilikom je realizovana konferencija kojoj su prisustvovali predstavnici ETUCE i EFEE organizacija članica iz Belgije, Slovenije, Malte, Portugala, Mađarske, Poljske, Kipra, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Albanije, a ispred Sindikata prosvjete CG aktivno učešće uzeli su predsjednik, mr Radomir Božović i potpredsjednik Jovan Drašković.
Konferenciju su otvorili direktorka ETUCE-a Susan Flocken, član odbora EFEE-a Jens Vermeersch, zatim Dragan Bojović, državni sekretar u Ministarstvu prosvjete, nauke i inovacija, kao i predsjednik Sindikata prosvjete CG, mr Radomir Božović.
Projekat je fokusiran na upravljanje inovacijama i ulogu socijalnih partnera u obrazovanju na polju promovisanja efikasnog upravljanja i praćenja napretka inovacija u sektoru obrazovanja. Projektom su predviđene studijske posjete državama organizacija članica koje učestvuju u projektu (Španija, Crna Gora i Mađarska), a u okviru njih su planirane i posjete školama. Tom prilikom je organizovana posjeta JU OŠ ,,Druga osnovna škola” u Budvi.
Navedenim projektom evropski socijalni partneri u obrazovanju (ETUCE i EFEE) imaju za cilj da istraže način na koji se upravlja inovacijama u školskom okruženju, kao i da utvrde stepen uključenosti socijalnih partnera i drugih zainteresovanih strana u nacionalnim organizacijama članicama, u proces uvođenja inovativnih metoda u školski kontekst, uključujući i način na koji se prate implementacija, napredak i pozitivni rezultati.
Konferencija je ujedno bila prilika da učesnici razmijene iskustva o socijalnom dijalogu na polju promovisanja modela inovacija u obrazovnom sektoru u eri nakon Covida-19, kao i o trenutnoj situaciji i dobrim praksama u različitim evropskim zemljama, kada su u pitanju načini upravljanja vaspitno-obrazovnim ustanovama i dostupni obrazovni resursi.